Söndag

Söndag är snart förbi, har regnat bort den med. De senaste tre dagarna har jag träffat en hel del vänner. I fredags umgicks jag med syster innan hon skulle jobba. I går spenderade jag dagen med min vän Daniel. Vi var på stan, åt en trevlig middag och bara umgicks han och jag. Idag träffade jag Denise, så trevligt. Vi var på bio och såg UNDERBARA New Moon. Mer om filmen i nästa inlägg. Jättetrevligt hade vi det också.

Imorgon börjar jag jobba igen. My God vad jag har längtat, haha. Vi får se hur länge det håller i sig. Det är verkligen inte min grej att sitta hemma. Men är man sjukskriven så har man inget val. Jag är glad att jag mår bättre och börjar jobba igen. Ska bli kul att träffa kollegorna, dock vill jag inte ens tänka på hur min mailbox ser ut. Jag har inte varit på jobbet på 5 veckor, så jag lär ju ha en hel del att ta igen om man säger. Men jag tänker inte stressa över det, det får ta den tid det tar helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0