1 Månad


Mina vänner jag kan idag tala om att jag har varit rökfri i 1 hel månad. Det ni är ett första steg till att ändra en del saker i mitt liv. Jag känner mig väldigt stolt över mig själv måste jag säga, en månad det är inte illa. Jag är även stolt över min syster, hon har också varit rökfri i en månad idag. Vi bestämde oss för att sluta tillsammans. Dea, nu jäklar fixar vi detta en gång för alla :)


Jag har inte bestämmt mig för att sluta röka för att någon har tjatat hål i huvet på mig. Tro mig det har flera personer försökt göra, men då var jag inte redo, allt tjat fick mig att röka mer.
Utan jag bestämde mig helt och hållet själv, jag kände att nu var det dags och jag var redo att sluta. Jag ska inte säga att jag inte tänker på cigaretter en hel del, för det gör jag, jag har trots allt rökt i flera år och det är klart att man fortfarande tänker på cigaretterna. Men jag kämpar på varje dag.

Att sluta röka är som sagt en av ett par saker som jag ska ändra på i mitt liv. Vad det är kan ni följa här sen :)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Grattis! :)

2008-08-07 @ 15:11:38
URL: http://kinkykitten.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh grattis gumman!!! =D

Är ju jättesvårt att sluta röka, jag vet ;)

2008-08-07 @ 16:04:20
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

tack söta ni :)

2008-08-07 @ 21:54:21
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Andreja

Det blir lättare och sluta på semestern och när man är 2 st som slutar.

Om andra som har rökt i ca 10 år el mer så kan vi det:)

2008-08-08 @ 01:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0