50 år and still fabulous


Grattis till min stora idol Madonna som idag fyller 50 år. Lätt den snyggaste 50 åringen där ute.

Hur underbart är det inte att Kanal 5 har haft Madonna på TV hela dagen. Älskar filmerna  "Who´s That Girl" och "Susan, var är du"?
Konserten som går nu, "The Confessions Tour Live from London", har jag också sett ganska många gånger då jag har den på DVD, helt underbar. 

Jag kan faktiskt skryta med att jag har träffat henne, på rikigt, face to face. Något jag aldrig i hela mitt liv kommer att glömma. Jag träffade henne när MTV-galan hölls i Stockholm för några år sedan. Lycka säger jag bara ♥
Fick mig en liten pratstund med henne och hon var allt jag någonsin hade hoppats, tänkt mig att hon skulle vara :)

Kommentarer
Postat av: Andreja

"Lätt den snyggaste 50 åringen där ute"

Ja med massa operationer kan man vara den snyggaste bruden där ute.

2008-08-25 @ 23:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0