Bad girl



Har varit dålig på att skriva meningslösa inlägg i bloggen på sista tiden. Men det har varit lite mycket denna vecka på jobbet, alla är inte tillbaka från semestrar. Så jag har varit lite tråkig på sista tiden känner jag, men har kommit hem ganska trött efter jobbet.

I morgon börjar jag 10.30, ska bli skönt, får då en liten sovmorgon :) YAY.

Mina föräldrar kommer hem imorgon från semesterrn i Kroatien & Bosnien. De hade velat stanna till oktober-november, men pappa har ett vikigt möte denna månad som han måste gå på, därför får de korta av sitt besök där. Ska dock bli ganska skönt att få ha dem här hemma i Sverige igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår det gumman ;)

Hoppas det går bra på jobbet nu :) kram

2008-08-13 @ 11:37:54
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: eMMa

Ja här i Eskilstuna är det harmoni! :) Så skönt och få vara hemma och slappa och bara njuta av semstern... det gör man inte riktigt när man är hemma hela tiden, skönt och få komma bort oxå :) Hoppas det gick bra o jobba i helgen?! Läste att det är mkt nu när alla är tillbaka från semestrarna oxå... hörde att det var samma hos oss så jag vet vad som väntar om 2 veckor! :) Vi måste ta o ses nästa vecka... hör av mig när jag kommer hem! :) puss

2008-08-13 @ 12:11:29
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0