I am home


Hej hej alla. Har ni saknat mig :) Klart ni har...hahaha. Nu är jag hemma från min semester i mitt underbara Kroatien och Bosnien. Jag kom hem i torsdags kväll, men har haft lite att stå i de senaste dagarna.

Semestern har varit jättehärlig, dock lite fööööör varm vissa dagar. Har gjort en hel del, solat, badat, varit på min kusins bröllop, träffat hela stora tjocka släkten i både Kroatien och Bosnien. Får berätta allt för er med jämna mellanrum :) Kommer även att lägga upp en del bilder som jag har tagit under dessa veckor, kameran har gått varmt kan jag tala om :)

Fasen vad fort 3 1/2 vecka har gått. De flög förbi för fort, dagarna gick undan i världens takt. Trots en härlig semester är det även skönt att komma tillbaka till sin vardag, sitt hem och sina vänner. I morgon är det redan dags att börja jobba igen, 4 veckors semester är slut. Men det är bara att smått börja planera nästa :) 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Välkommen hem gumman!!!! =D Missed you!! <3

Det låter som du haft det toppen, ja visst går tiden fort...inte klokt så fort!

Vi har bara haft det bra tack :) Hoppas din första dag på jobbet idag blir bra.

2008-08-04 @ 11:41:32
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

tack snälla gumman :) har saknat dig med massor :) XOXO

2008-08-04 @ 22:12:36
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0