Mamma Mia

Jag och syrran skippade den stora Go08 festen, kände att jag inte orkade vara på stan när hela Stockholm var ute, så vi gick på bio istället. Vi såg Mamma Mia filmen. Måste säga att den var hur bra som helst, I loved it mer än man kan säga om en tjej som satt bakom oss. Efter filmen klagade hon till sitt sällskap hur pass dålig den var. Aja alla kan ju inte tycka lika. Anyways, jag gillade den, mycket härlig miljö, mycket skratt och mycker bra musik, ABBA såklart. Jag ville nästan sätta mig upp och börja dansa och sjunga, man kan ju alla låtar. 

En film jag varmt kan rekommendera :)

(Bild från Discshop.se)

Kommentarer
Postat av: Andreja

Amanda Seyfried hade jättefin röst när det gäller och sjunga.:)

Filmen var hur bra som helst tycker jag.

puss

2008-08-10 @ 02:17:09
Postat av: Zelly

Tycker jag med, hon hade jättefin röst. Jag har fått hem soundtracket..lol. Jag gillade filmen jättemycket :)

2008-08-10 @ 07:47:16
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0