Måndag

Jag är sjukt trött idag, sov så dåligt i natt. Av någon anledning brukar jag alltid sova så dåligt på just söndagar, går inte att somna ordentligt, ligger och vrider och vänder på mig.

Hade velat gå hem efter jobbet och bara ta det lugnt. Men eftersom jag är ta mig fan min familjs personliga sekreterare ska jag över till mina föräldrar, igen! De har varit hemma i ett par dagar och jag är redan trött på dem...hahah 
Jag åker över för att jag är en snäll person helt enkelt :) Min systers lap top verkar har gått sönder, det är något fel på den. Och det datasnillet som jag är ska jag ta mig en titt och se om jag kan laga den. Tycker synd om henne och jag inte lyckas fixa den, vet hur det är när ens dator går sönder. Hennes har dock hängt med ett par år, så det är inte så konstigt om den har gått sönder. Men jag som funkar som hennes privata data-support får ta mig en titt annars får vi gå och lap top shoppa någon dag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det blir en bättre natt inatt :)

2008-08-18 @ 21:59:18
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0