Ooops

Ooops, jag fastnade i telefon med en av mina  vänner ett bra tag.


Nu har jag nästan lite ont i örat av allt prat. Men det är så roligt för vi har alltid en massa att prata om, alltid. Men det var så trevligt att prata med M. Hon bor i Los Angeles, så det är alltid kul och höra vad hon har haft för sig :)

Hur kommer det sig att vi tjejer alltid kan prata i telefon så länge? Har ni tänkt på det någon gång?
Killar pratar aldrig så länge. Det är mer: "Hej, när ska vi ses och vart? Hej då."

När jag bodde hemma kunde mina föräldrar bli tokiga för att jag alltid satt i telefon så länge. Och ibland hade man ju flera stycken som man skulle ringa just samma dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0