Simma


Idag har jag varit duktig. Åkte och köpte ett simmkort i en simhall här i närheten där jag bor. Ska bli så skönt att äntligen få komma igång med lite träning, perfekt att simhallen ligger nära mig. Jag simmade ett par år när jag var yngre, men la av eftersom jag spelade basket samtidigt, det blev för mycket med båda. Men nu ska jag ta tag i detta igen.

Ska försöka komma iväg och simma ett par gånger i veckan. Mitt jobb är ganska generösa, de uppmuntrar oss att hålla på med någon form av träning. Varje år sponsrar de oss med 2500 kr mot att vi visar upp ett kvitto med vårt namn och personnumer på. Så det ska jag traska upp med till personalavdelningen i morgon och få igen de pengar jag la ut på simmkortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0