Söndag

Dagen har spenderats hos mamma och pappa. Pappa grillade idag, så jäkla gott, älskar verkligen mat direkt från grillen.

Syster och jag var även nere i centrum där syster köpte en ny laptop. Hennes gick sönder förra veckan och gick inte att laga. Men det var dags för en ny, hon har haft sin gamla i flera år. Jättesnygg HP köpte hon, en lika dan som jag har. Så jag har hjälpt henne att installera och fixa allt, jag är hennes personliga IT-support ;)

När jag kom hem till mig såg jag att halva centrum var avspärrat och det var en hel del poliser där. När jag sen kom upp till mitt hus hittar jag ännu fler poliser som knackar dörr. En av dem frågar mig om jag bor i det här huset. Javisst, säger jag. Bra, vi kommer till dig snart. Efter ett tag plingar de på hos mig och talar om att det har skett ett vädertransport rån ett par timmar tidigare och undrar om jag hade sett något. Jag förklarade att jag just kom hem från mina föräldrar och inte har varit hemma på hela dagen. Ingen fara säger han och talar om att de knackar dörr hos alla för att undersäka om någon har sett nåt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj va äckligt med massa poliser sådär =/

2008-08-24 @ 22:19:57
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0