Sötisar

Första dagen på jobbet är avklarad. Gick väldigt fort måste jag säga. Min mailbox var ju spräng fylld av mail, över 100 st. Tog typ hela dagen att gå igenom, hann dock inte med att ta alla.

Så fort jag kom in till kontoret blev jag glad. På mitt skrivbord låg ett litet packet med ett kuvert med mitt namn på. Jag jobbar på bokningen på Sveriges utan tvekan bästa hotell och en hotellgäst som jag har hjälpt väldigt mycket kring en bokning hade lämnat detta till mig. Vad gulligt när de tänker på en :) Synd att jag inte hann träffa henne, men jag mailade henne och tackade så mycket.


(Klicka för större)

En jättefin scarf med texten, "Dear Z....., Many thanks for all your wonderful efforts on behalf of my family. Sincerely Stephanie P and family".
Vad rart av henne :)
(Klicka för större)

Sen var jag och fika med min vän M som också har varit på semester i Bosnien. Fick Lepa Brenas nya skiva med en tidning som bara handlar om henne. Lepa Brena är en av f.d Jugoslaviens största stjärna, jag tror inte att det finns någon nere i Balkan som inte vet vem hon är. Brena har varit min stora idol sen jag var hur liten som helst. Så här ska lyssnas på Lepa Brena :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0