Tack pappsen


Fika med min kära far idag gick bra. Så skönt att få prata av sig med honom. Mamma är bra på att lyssna till andra saker jag behöver säga och få råd om andra saker. Pappa är en mycket vis man, som har varit med om en hel del saker i sitt liv. I guess what doesn´t break you only makes you stronger.

Den här veckan har inte varit någon bra alls. I was ready to throw in the towel. Alla vi har dåliga dagar, där vi känner oss nere,arga, frustrerade, ledsna osv...Därför är det skönt att få prata av sig med någon, någon som bara lyssnar och kommer med goda råd. Idag är dagen mörk, men i morgon skiner solen igen.

Dessa dagar har varit piss på jobbet. Men för att gardera mig för de kommande veckorna/månaderna behöver jag tala med chefen, hon behöver veta vad som pågår, nu kan jag inte vara tyst längre och hålla någon annan om ryggen. Jag gillar inte backstabbing, inte alls min grej. Men jag har försökt tala med denna person som inte alls verkar bry sig vad man säger. Jag är på jobbet för att tjäna ihop MIN lön och inte någon annans. Jag är EN person och inte flera, jag har 2 händer och inte 10. Det är dags att se sig om sitt eget hus helt enkelt. Arbetsbördan är för hög för att vi ska hinna med och jag är helt slut, vill inte gå in i väggen.

Jag vill ha tillbaka den där känslan av att jag älskar mitt jobb, vilket jag verkligen egentligen gör. Jag älskar allt (nästan) med den där byggnaden, it takes my breath away varje gång. När jag kliver in genom personalentren känner jag verkligen hur jag sugs med i husets historia och jag är glad att få vara en del av det som skapar ny historia där. Jag vill ha tillbaka denna känsla igen.

Hvala underbara pappsen för att du helt enkelt är som du är ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv : ja jag tror också jag blir nöjd :)

åh önskar jag också hade lika bra relation till min pappa. kram

2008-08-28 @ 23:54:06
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0