Tre


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
* Massa pennor
* Mobilen
* Fjärrkontrol

Tre saker jag gör just nu:
* Denna lista så klart
* Strö tittar på TV
* Dricker kaffe

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
* Resa jorden runt
* Skaffa barn
* Lära mig flera språk

Tre saker jag kan göra:
* Pyssla
* Laga mat
* Dansa

Tre saker jag inte kan:
* Vara ute i god tid med saker och ting
* Sjunga
* Rita snyggt

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
* Justin Timberlake
* Christina Aguilera
* Dig själv

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
* Flera språk
* Sy ordentligt
* Köra bil (håller på att ta körkort)

Tre favoriträtter:
* Tacos
* Pappas burek
* Cevape


Kommentarer
Postat av: GucciMama

jag lånade bilden som du kanske ser :-) hoppas det är ok

2008-08-30 @ 22:40:27
URL: http://guccimama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0