Ut och köra


Give me please :)

Idag har jag varit duktig. Jag har bytt körskola. Den jag hade låg så långt borta att jag inte gick dit och kämpade inte alls på med körkortet, tappade lusten att åka dit så jag la det på is...igen. Men nu har jag bytt skola och den här verkar superbra och ligger centralt och bra. Måste se till att fixa det här jäkla körkortet någon gång. Jag har hållt på i år och dagar. Börjar, slutar, börjar, slutar...och så där håller det på. Inte bra, jag vet man ska kämpa och inte lägga av.

Men nu jäklar ska detta fixas en gång för alla. Jag är så bestämd denna gång, så nu ska jag verkligen lägga ner hela min själ i detta. Min första körlektion är på tisdag, ska bli spännande :) Det är en test lektion så att körläraren får se vem jag är och hur mycket/lite jag kan. Efter det pratar vi om vilka behov jag har och vilket paket jag behöver köpa.

(Bild från Goggle.se)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter ju bättre. Lycka till :)

2008-08-15 @ 19:37:23
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0