What a day

Dear Lord, vilken jäkla dag jag har haft. Jag är helt slut! Telefonen har gått i ett. det var nästan så att jag tog upp rökning igen. Men jag lyckades hålla mig, riktigt stolt över mig själv. Nu är jag inne på min 8:e rökfria vecka.

Som sagt det var hur mycket som helst idag. Märks verkligen att alla är tillbaka från semestrar. Igår var det även "bank holiday" i England. Jo tack, det märktes kan jag tala om, ALLA ringde och mailade verkligen idag. Ur faxen (vem faxar nu för tiden by the way) strömmade det papper.

Fortsätter det så här kommer jag ta mig fan gå in i väggen snart. Hoppas verkligen inte på detta. Visst gillar jag att det finns och göra, annars blir man så slö om det inte finns något att göra. Men idag var det för mycket.

Jag har i alla fall tagit ett avkopplande bad, känner mig som en ny människa.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit =O

Vilken tur du har ett badkar du kan lägga dej i ;)

2008-08-27 @ 11:40:19
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0