Fort går det


Hoppas ni har haft en trevlig 4:e advent.

Mitt internet har hållt på och krånglat en hel del de senaste dagarna, men nu ska det fungera som vanligt igen. Min internetleverantör har nu även börjat med mobilt bredband som jag fungerar att skaffa. Får se hur det blir med det, i vanliga fall är jag så nöjd med den hastigheten som jag har nu, vill inte att den ska bli segare om jag skaffar mobilt bredband. Skönt skulle det dock vara att kunna sitta varsom helst med lap topen och ha internet. Får ta mig en funderare helt enkelt :)

Fatta att det snart är julafton. Helt sjukt fort har det gått. Jag har nästan handlat alla julklappar, har två kvar. Men det vet jag vad det blir så de ska bara köpas :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så trist :( Så kul att se dej igen!! <3

2008-12-22 @ 12:30:47
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0