Fredag


Äntligen fredag och helg :)

I dag slutar jag 13.30 och ska efter det träffa min underbara vän Rebe :) Båda har haft fullt upp med jobb och andra grejer, så vi har inte setts på ett tag. men idag är det dags att catch up on all :) Jag måst dock fortfarande hitta en julklapp till henne, hennes och syrrans är de enda som jag har kvar. Ganska bra jobbat av mig tycker jag för en gång skull.

Ikväll ska jag se Idol finalen och heja på Kevin vilket jag tror att han tar hem. Nu är det snart dags för lunch och jag har hört att personalmatsalen serverar Tacos idag, me like.

Trevlig fredag på er :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni hade det trevligt :)

mm tacos, så gott!! Trevlig fredag gumman <3

2008-12-12 @ 19:12:22
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0