Lucia

Hoppas att ni har haft en trevlig Lucia. Jag väljer att stanna hemma ikväll, att supa skallen i bitar bara för att det är Lucia låter inte så lockande. Det är ganska tragiskt tycker jag att vissa har Lucia som ännu en ursäkt att supa sig dunder fulla. Sure, jag har inte varit någon ängel men just Lucia har aldrig för mig varit en dag då jag ska supa skallen i bitar.

Jag firar inte endast Lucia idag utan även att jag har bott i Sverige i 22 år. Vi flyttade hit på just Lucia från Kroatien och jag kommer ihåg den dagen som den vore igår. Kommer ihåg vad jag hade på mig till och med och hur det såg ut när vi kom. Pappa hade bott här ett halv år och jag, mamma och syster kom på just Lucia.

Pratade med pappa idag och han lyckades lugna ner min oro en hel del. Han säger att operationen inte är så allvarlig som jag trodde att den var.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Näe samma här haha, väljer med att vara hemma :D

Grattis på Sverige-års dagen!! ;)

Så skönt det med din pappa <3

2008-12-13 @ 23:55:14
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Tack gumman :)

2008-12-14 @ 00:05:03
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0