Måndag


I dag är jag trött. Sov så dåligt i natt, vet inte varför. Gick och la mig rätt sent också, var inte alls trött och det får jag betala för nu...haha. Låg mest och vred och vände på mig.

Nu ska jag strax iväg till min doktor för att få en laserbehandling på handen. Handen börjar som tur är äntligen gå åt rätt håll, den blir bättre och bättre. Men fortfarande är jag 50 % sjukskriven december ut. Han tror att jag kan gå tillbaka till heltid efter nyår. Han vill inte att jag ska gå tillbaka för för fort heller så att inte handen blir dålig igen.

Effter jobbet ska jag gå en sväng på stan för att handla lite. Min syster fyller år på söndag och i morgon fyller en kompis år. Han har bjudit över mig och en annan vän hem till sig på middag efter jobbet, så något till honom ska jag också hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0