Monday

Lite som på denna bild känner jag mig, eller kände mig idag. Jag var såååå trött när jag klev upp imorse. Jag vet inte vad eller varför men jag har alltid så svårt att sova på söndag kväll/natt. Ligger och vrider och vänder på mig hela tiden, tittar på klocka hur många gånger som helst. Detta resulterar i att jag är som ett vrak måndagar. Jag häller i mig flera koppar kaffe för att pigna till lite men det slutar oftast i att jag mår dåligt...hahaha vilka problem jag har.

I dag fick jag äntligen min efterlängtade nya skärm till datorn på jobbet av It-avdelningen. Jag menar att jag fick en till, så nu har jag äntligen två, det behövs verkligen och det tror jag kommer vara bra för min hand eftersom jag jobbar i så många olika program. Nu slipper jag hoppa mellan dem när jag har två skärmar. Får ta ett kort på min arbetsplats så att ni får se hur det ser ut :) Men måste först städa lite...får blir efter nyår ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gumman <3

Det vill jag se, kort på din arbetsplats :)

2008-12-15 @ 21:12:55
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Rebe

jag har börjat med mina vakna 04 - mitt i natten period nu.......

2008-12-15 @ 22:38:40
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

nej måndag är inte de roligaste. men nästa måndag åker jag till sverige och det ser jag framemot :D

2008-12-16 @ 12:21:50
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Zelly

Rebe: Åh neeeej, that sucks :( inte bra, du måste hitta dagrytmen eller hur man nu stavar det igen

2008-12-16 @ 21:47:02
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0