Monday


Vaknade efter en rejäl sovmorgon och höll på att få panik. Trodde jag hade försovit mig, damn vad jag studsade upp ur sängen och tog tag i telefonen för att ringa jobbet och säga att jag hade försovit mig. När jag började slå nummret kom jag ju på att jag är ledig...hahaha.

Dagens planer är att ta sig till mamma och pappa i Farsta. Ska först ta ett bad och sedan packa ihop lite grejer som jag behöver ha med mig, stannar hos dem ett par dagar nu över jul. De åker till Göteborg i morgon så jag stannar och håller syster yster sällskap.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha det där känner man igen fast jag har nog aldrig hunnit så långt som till telefonen ;D

Hoppas du får en trevlig måndag <3

2008-12-22 @ 12:31:34
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0