Sammanfattning 2008

Har sett detta på ett flertal bloggar, en liten sumering av år 2008 innan jag kastar mig in år 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det har jag säkert gjort, men kan inte komma på det såhär på rak arm.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger inga nyårslöften, slutar alltid med att jag bryter dem.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
En av dem.


4. Dog någon som stod dig nära?

Nej


5. Vilka länder besökte du?
Kroatien, Bosnien, Norge och England


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Jag tar året som det kommer, att planera mycket i förhand blir nog bara fel och man blir bara besviken.


7. Vilka händelser från år 2008 kommer du alltid att minnas?

Det finns en hel del som jag kommer bära med mig, min kusins bröllop, att jag kom ännu närmare en vän, att jag fortsätter utvecklas på jobbet.


8. Vad är det bästa som hänt dig år 2008?

Jag tog tag i vissa negativa saker och vände dem till något positivt istället.


9. Största misstaget?
Vissa saker jag inte har sagt till folk och saker jag inte har gjort.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Sjuk i migrän och influensa, en ganska allvarlig inflamation i vänster handen.


11. Bästa köpet?
Hmm...köpte en hel del fina väskor.


12. Vad spenderade du mest pengar på?

I vanlig ordning på tidningar, cigaretter, alldagliga saker och kläder.


13. Några roliga jobb under året?
Jag har varit kvar på mitt jobb och inte börjat något nytt, men jag älskar verkligen mitt jobb.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
En hel del, Disturbia med Rihanna, If I Where A Boy med Beyonce bla.



15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare.



16. Vad önskar du att du gjort mer?
Spenderat mera tid på mig själv.



17. Någon speciell kväll du minns?

Min kusins bröllop i Kroatien, det var så lyckat och vi var hemma 05.30.



18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen som alltid.



19. Blev du kär i år?

Inte kär, men lite små förälskad, men det gick över.


20. Hur många one night stands?

A lady never tells ;)



21. Favoritprogram på tv?

Desperate Housewives, One Tree Hill, Supernatural, Prison Break, I have a few more.



22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej, hat är ett sånt starkt ord. Jag hade en person en gång i tiden, men den personen är inte med oss längre.



23. Någon ny du börjat umgås med detta år?

Jag har träffat en del otroligt härliga människor som jag är glad att jag träffade och så har jag kommit mina andra vänner närmare (om det nu är möjligt)


24. Någon crazy fest från året?
Här blir det som vanligt personalfesten.


25. Något du önskade dig och fick?

Yes, en hel del, bla en ny Ipod.


26. Årets bästa film?

Utan tvekan Twilight och Sex And the City-The Movie.


27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Svart klassiskt


28. Vad fick dig att må bra?
Mina underbara vänner och min underbara familj.


29. Vilken kändis var du mest sugen på?

Som vanligt Justin Timberlake och Zlatan ;) Men även två bubblare, Cam Gigandet och Robert Pattinson :)

Kommentarer
Postat av: Rebe

sista frågan fick väl ändå ett väldigt kort svar,

ey jag vet nog att den listan ligger på typ nr. 73 män eller nåt...typ som min haha

2008-12-31 @ 21:48:07
Postat av: Zelly

Rebe:hahahahaha...du har så rätt så rätt min vän ;) men orka skriva ner ALLA mina män...puss

2009-01-01 @ 11:34:31
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0