Trevlig andra advent

Hoppas att ni har haft en trevlig andra advent. Bara två veckor kvar till julafton, helt galet.

Min helg har varit super. Har varit hos mina kära föräldrar och blivit omhändertagen riktigt ordentligt.

Pappa och jag skulle ju på bio i går och se DiCaprios nya film. Men i sista sekund ringde pappa och var så ledsen att han inte orkade gå. Han hade kommit hem runt 05.00 från jobbet och vi skulle på 15.00 bion. Han var så trött att han verkligen inte alls orkade gå. Så vi ska gå nästa lördag istället.

Visst jag ville verkligen se filmen, men förstog så klart att han var så trött. Jag åkte hem till dem på en gång istället. Vi åt god middag, pratade en hel del och tittade på en hel del TV. Vi satt uppe och väntade på syster yster som var tvungen att jobba.

I morse blev det en super god frukost och en massa firande av syster. Av mig fick hon en jättefin mobil som hon blev jätteglad över :) Så roligt när man kan göra någon så glad. Hon fick en massa fina saker av mamma och pappa med. Mamma lagade en fantastisk middag och till det tårta som bagar pappa hade gjort :)

En superhärlig helg med andra ord :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej va tråkigt men så kan det ju bli ibland. Bra ni kan gå nästa helg då :)

Det låter som du haft en supertrevlig helg ändå :)

2008-12-08 @ 11:42:21
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0