Utmärkelse :)

Åh, vad glad jag blev när jag klicka mig in på min kära Sandras blogg. Jag har fått en egen utmärkelse :) Tack snälla gumman, du är allt för go :) Så glad att jag träffade dig <3

* Har man mottagit en utmärkelse ska man lägga upp en bild.
* Länka till den du har fått den av.
* Ge vidare til 7 andra.
* Lämna ett meddelande på deras bloggar så att de vet att de har fått en utmärkelse.

Jag ger mina 7 utmärkelser till dessa underbara människor.

Sandra - Detta är ett självklart val även om min utmärkelse inte skulle komma från henne. Vi har lärt känna varandra genom just bloggen. En supergo och trevlig tjej. Lämnar alltid så söta meddelanden och gör mig alltid lika glad. En snäll tjej, jättebra mamma till världens sötaste tjej Emmi som jag tycket är så roligt att följa hur hon växer :)

Andreja - Min underbra syster, världens bästa syster. Hon suger på att uppdatera sin blogg, men jag älskar henne ändå ;) Det finns så mycket att säga om denna underbara människa, men då blir det världens längsta inlägg i bloggen. Hon betyder allt för mig och jag skulle inte klara mig utan henne. Dea, volim te.

Emma - Min fina vän Emma som jag har känt sedan 1998, 10 år. Vi träffades på ett ganska roligt sätt, men det får bli vår hemlighet ;) Emma är en av mina äldsta vänner, detta är en tjej med ett sånt stort hjärta, en tjej som alltid är glad och ställer upp för sina vänner. Love you gumman.

Linda - Supergo Linda som lägger ner så mycket tid på sina läsare. Jag känner inte henne personligen, men har haft lite kontakt med henne, hon har hjälpt mig med min design. Hon har fått ta emot så mycket skit av andra läsare som hon inte ens förtjänar, men hon fortsätter att hålla huvet högt. Jag blir alltid så inspirerad av hennes blogg.

Perez Hilton - Lite konstigt att ge honom en utmärkelse kanske. Men jag kan inte slita mig från hans sida, går in flera gånger om dagen. Killen har verkligen lyckats, han startade en blogg om kändisar och har tjänat hur mycket pengar som helst. Visst på andras bekostnad, men jag råkar tycka att killen är smart. Han har blivit lite av en egen kändis, varit med i massa tidningar och program, lett årets röda matta på MTV Music Awards. Killen är smart.

Designa din blogg - En blogg där man har lärt sig och fortsätter lära sig en massa om design. 

Rebe - Min bästa vän har ingen blogg (Du får se till att skaffa en) men jag tycker ändå att hon förtjänar en utmärkelse. Vi har varit vänner i 10 år vi med och har alltid lika roligt tillsammans, det spelar ingen roll vart vi är, bara vi är tillsammans så har vi en massa skoj. Våra roliga resor genom åren, jag har minnen för livet kan jag tala om :) En av de få personerna som verkligen vet allt om mig.  

(Bild lånad från Sandra)

Kommentarer
Postat av: eMMa

Tack gumman, du är så omtänksam och fin jämt!! :) Love you!

2008-12-22 @ 11:14:36
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

aaaw gumman <3 Det var så lite och tack för alla fina ord, love ya!!

2008-12-22 @ 12:12:27
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Sandra

Känner likadant, glömde jag skriva <3

2008-12-22 @ 12:19:46
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Rebe

aww, danke danke!!

jag håller mig till lj for now :P

2008-12-25 @ 17:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0