A.J

Observera, detta är ett låååååångt inlägg :) Men tänkte att min kära vän Emma ska få se :)


Den 29 Maj var det det äntligen dags för en av de dagarna som jag har väntat på till år och dar :) När jag säger år och dar så menar jag verkligen det.
Jag har ju varit ett Backstreet Boys fan i många, många år. A.J har alltid varit min favorit, ända sen första början. Jag och Emma har talat i flera år hur gärna vi skulle vilja se vår favorit live helt solo. 

Behöver jag ens säga hur underbar A.J var på Berns. Denna man gör mig knäsvag :) Vilken underbar kväll, vilken underbar spelning. Jag visste att jag skulle älska allt med hans show. Att få lyssna till endast hans röst i över en timme, lycka säger jag bara.

Man såg verkligen hur han njöt av att få stå på scenen och göra sin egen grej. Längtar som bara den tills hans skiva släpps.

Här kommer två av alla bilder jag tog, passade även på att filma lite. Som jag skrev tidigare i mitt Kylie inlägg, suger min kamera på att ta kort på konserter, men i vanliga fall är den ljuvlig.

 
(Klicka för större)


"Drive by love", denna låt rockar :)


Min absoluta BSB favoritlåt, "Incomplete"

Kommentarer
Postat av: eMMa

UNDERBAR kvälll säger jag bara!!! :)

2008-06-17 @ 18:14:12
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0