Bio dag

Var på bio tidigare idag med syrran.Vi såg Sex And The City filmen. Jag vill inte avslöja för mycket för er som inte har sett den och planerar att göra det. Vilket jag verkligen råder till att göra. 

Jag älskade hela filmen, från första början till sista sekund :) Alla som älskade serien kommer garanterat att älska filmen.
Den hade allt, skratt, tårar, snygga kläder, skor, väskor en underbar stad, New York såklart.

Efter filmen bar det av för lite mat till ett ställe som har blivit mitt nya favorit ställe. Vapiano på Stureplan! Ligger på Sturegatan 12. Ännu ett ställe jag varmt kan rekommendera.

De har verkligen gudomlig mat, italienskt. När man kommer in via huvudentren får man en liten plast bricka. Den använder man till vad man än beställer på stället. Man går fram till olika "diskar" och beställer mat, dryck osv. Personalen där drar det här kortet, där registreras allt du handlar. När man sen är färdig att gå, går man bara förbi kassan och lämnar över det här kortet och de ser hur mycket du ska betala. Smart va?!

Tänk vad smart när man är ute och äter med folk och alla ska betala separat. Inga problem att räkna ut hur mycket den ena ska ge osv, utan alla betalar själva.

P.S Nu funkar det inte att lägga upp några bilder längre :(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh längtar tills jag ska se filmen :)

Läste nån stans att fans till serie inte skulle bli besvikna och det verkar ju stämma enligt dig ;)

2008-06-23 @ 14:56:27
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

It´s a must seen :)

2008-06-23 @ 23:03:24
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0