Fan också


Vad surt att spanjorerna lyckas göra mål när det typ är 1 minut kvar att spela, så typiskt. David Villa är en grym spelare säger jag dock. Men jag tycker att Sverige spelade bra. Har sagt det förr och säger det igen, Zlatan, Zlatan, Zlatan. Jag tror dock att vi tar oss vidare i gruppen som två.

Ja, surt att vi förlorade, men är inte detta så typiskt svenskt? Vi ska dock alltid hitta något att klaga på.

Nu ser jag fram emot måndagens match mellan mina kära Kroater och Polen. Fast vi redan är klara för kvarten vet jag att killarna kommer ge allt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en fortsatt bra kväll. :)

2008-06-14 @ 21:57:34
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi:) tack så myucket!:D jaa vetkligen=/ men vi vann ju förra matchen, men får hoppas det går bättre på onsdag mot ryssland tror ja de va:D

2008-06-14 @ 22:00:54
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0