Fiasko

Fy satan vilken jäkla match igår. Det var inte roligt att titta på. Fan vad dåligt de spelade, så dåligt som de spelade förtjänade verkligen Ryssland att vinna. Ryssarna var överallt och svenskarna var på långpromenad eller något annat  inte fan hade de koll på bollen.

Trots det misslyckade EM för Sverige hade jag en super trevlig kväll ändå. Var hemma hos min kära vän Emma. Hon hade lagat god middag lagom tills jag kom hem till henne från jobbet. Som avslutning till middagen blev det god glass :) Vi var ju tvungna att tröstäta lite ;)
Vi satt nästan och hoppade upp och ner i hennes soffa och skrek för full hals.

Tack snälla Emma för god mat och en trevlig kväll. Repris snart igen :)

Nu mina vänner tycker jag att ni kan heja på mina kära kroater då Sverige har åkt hem.

Kommentarer
Postat av: eMMa

Ja nu ikväll så åkte ju mina kära Portugiser ut oxå... så Kroatien - Hejja Hejja!!! haha

2008-06-19 @ 22:47:49
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0