Fina maskin

Jag fyllde år i början på denna måndad. 1:a juni närmare bestämmt. Fick en massa fina presenter som jag uppskattar.

Jag är en stor kaffeälskare, dricker hur mycket kaffe som helst. Hur glad tror ni att jag blev när jag fick denna fina cappucino maskin av mina föräldrar. Den används väldigt flitigt kan jag tala om. I början hade jag lite problem med att få mjölken rätt skummat, men nu är jag en hejdare på att göra cappucino och latte.

Jag är färdig badad, sängen har bäddats rent, ska kolla på någon film innan det är dags att sova. Kommer säkert i vanlig ordning att ha svårt att sova denna söndagskväll. Det går bara inte, ligger och vrider och vänder på mig hela natten. Skönt dock att vi bara arbetar 4 dagar denna vecka.

Nej, nu dags att kolla på film eftersom inte TV4 visar Portugal matchen, dålig stil tycker jag ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

GRATTIS i efterskott då gumman!! =)

Åh den maskinnen passa ju dej alldeles utmärkt ;)

2008-06-16 @ 19:32:52
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0