För de har tagit studenten

På vårt kontor på jobbet sitter jag precis vid fönstret, har jättefin utsikt om jag får säga det själv. Har den bästa platsen på kontoret, me like. Ska ta någon bild en dag så ni får se vart jag sitter varje dag och jobbar.

De senaste veckorna har väl ingen missat att det är student tider. Kommer själv ihåg min student, det var ju helt galet, damn vad crazy man var.


Nu måste man fan ha gått och blivit gammal eller nåt, de åker förbi här varje dag, my god vilket liv de för, och vad pinsamma de är. Var man så där själv mån tro?! Studenten känns ju så länge sedan, måste betyda att jag har blivit vuxen.


Kommentarer
Postat av: Sophia

ja vill oooosså va me bland dina länkar juuuh..

2008-06-10 @ 17:03:57
URL: http://sophia82.blogg.se/
Postat av: Andreja

haha vem var packad på sin studen? moi;)

kl var fan inte ens 15.00 och jag kunde knappast stå på benen. men det var roliga tider.

2008-06-11 @ 13:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0