Nervös

Jag kan knappt titta på matchen mellan Kroatien - Turkiet. Jag är för nervös, detta är inte bra för mina nerver kan jag tala om. Jag kommer få en hjärtattack eller något. Majko moja.

Mina midsommar planer ändrades lite idag, men det gör inget. Sitter barnvakt åt två barn som jag har passat i fler år. Det är alltid lika roligt att träffa dem, de blir så glada när jag kommer. Jag jobbar lite extra som barnvakt åt en familj, har gjort det ett par år nu. Mamman E, ringde mig lite i sista sekund och frågade om jag kunde komma ikväll och passa barnen.
 
Visst ställer jag upp, det är alltid bra med extra pengar såhär några veckor innan semestern. Jag är alltid hemma hos dem när jag sitter barnvakt, de bor så centralt så det är inga problem att ta sig hem. Fast E alltid envisas med att köra hem mig eller betala taxi :) Det är snällt. Barnen sover nu och jag sitter här och tittar på matchen, får behärska mig så att jag inte väcker barnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0