Så länge

 

Detta är inte riktigt den design som jag ska ha på bloggen, fast jag gillar denna. Men behöver lite hjälp med att fixa den jag planerar att använda. Väntar på att personen som har gjort den ska få tid att hjälpa mig med mitt problem.
Men denna är ju fin den med :)

Idag har inte mycket gjorts, städat lite här hemma, suttit på balkongen och solat, även fast det inte har varit samma fina väder som de senaste dagarna.

Suttit på balkongen och läst och sippat på lemonad som jag har gjort, blev så inspirerad av Helena. Så gott med en massa is i. Till lunch har jag ätit Tacos som blev över när syster yster var hos mig...mums.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Den du har nu var ju också fin, vad är det som strular med den andra? :(

Svar: Jo det gör jag med men jag är ju inte blond nu så jag vet inte om den passar...

2008-06-08 @ 19:04:06
URL: http://fashioncut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0