Stress, stress...


Lite som på denna bild har jag känt mig på jobbet idag. En av mina arbetskollegor kommer att ge mig magsår kan jag lova. Jag blir helt stressad av människan. Imorrn måste jag fan säga åt henne att tagga ner. Pallar inte att hon stressar upp hela kontoret hela tiden.

Vi har en hel del jobb nu framför oss, och en del börjar gå på semester. Men denna människa stressar hela tiden, till jobbet, på jobbet, under lunch, från jobbet, you name it. Hon håller hela tiden på att påpeka vissa saker, stressar upp oss andra. Jag har nog med jobb som ska göras utan att hon sitter och stressar en hela tiden. Har haft så ont i magen hela dagen idag. Är säker på att det beror på att hon har stressat upp mig idag.

Det är inte första gången hon håller på såhär, det är mer regel än undantag, händer i stort sett varje dag. Imorrn blir det ett snack med henne annars kommer jag få magsår av människan.

Kommentarer
Postat av: Johanna WP

Eller hur! Det hade ju varit en liten annan sak om hon inte hade tagit betalt, för det är ju kul att folk gillar det man gör. Men att tjäna pengar på det j-a-g egentligen gjort... nja..



Vilken jättefin header du hade, förresten!

2008-06-16 @ 22:01:28
URL: http://ilky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0