Bon Voyage


Vill passa på (även fast vi pratade i telefon för ett tag sen) att önska min bästa vän Rebe en trevlig resa, en super rolig och trevlig resa till New York ♥. Hon åker i morgon för att hälsa på sin syster som bor där ett par dagar. Jag har lagt in en lite beställning hos henne...haha, om hon lyckas hitta något.

Du vet att du är saknad av mig när du inte är hemma i Stockholm, men det är bara ca 10 dagar :) Måste passa på att säga att här om veckan så firade vi 10 års jubileum som vänner :) Så lång tid har vi varit bästa vänner och jag tror inte att vi har bråkat eller tjafsat någon gång. Sure, vart lite småirriterade på varandra vid något tillfälle, men det är så få gånger att jag inte ens mins och det har gått över någon sekund senare. Det är underbart att ha vänner som man känner utan och innan, som finns där för en. Vi två är så lika att det nästan är läskigt. Love you my friend ♥

Kommentarer
Postat av: Rebe

danke!!

i will make sure to bring you somethin somethin ;P

2008-11-26 @ 00:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0