Circus


Jag har verkligen börjat tjata om Britney i min blogg. Kanske ska ge henne en egen kategori för det kommer bli mera och mera Britney i bloggen...hahaha. Har man varit fan sedan första början så har man, love her. Jag är så glad att hon är på rätt spår igen.

Hennes nya skiva Circus har ju släppts nu. Jag vill så gärna ha den, ska såklart se till att köpa den. Men min vän Rebe är ju i New York och har lovat att köpa den till mig eftersom i USA brukar de oftast vara lite annorlunda, det brukar oftast vara någon bonus låt mer och så. Jag får hålla mig tills Rebe kommer hem. Jag har ju hittat låtarna på nätet som jag har ju skivan skulle man kuna säga. Men jag vill ju så klart ha själva skivan också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0