Entourage


Om ni inte redan tittar på underbara Entourage kan jag verkligen tipsa er om den TV-serien. Jag hade hört av flera att det ska vara hur bra som helst. Så jag bestämde mig för att ladda ner den. I USA är de nu inne i sin 5:e säsong, jag ligger på säsong 3 och det har jag hunnit se på några dagar. Love it. Han som spelar agenten Ari är nog en av de roligaste karaktärerna någonsin på TV.

Handling: Din bästa vän håller på att slå igenom i Hollywood. Det finns bara en sak att göra - häng på! Eric, Turtle och Johnny Drama är tre killar från Queens som bestämmer sig för att hjälpa sin kompis Vincent Chase att undvika alla fällor i ett Hollywood fyllt av sex, fester och knäppa agenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0