Från A till H

A) Fyra jobb jag jag haft:
* Butiks försäljare
* Sorterat post på Posten
* Barnflicka
* Receptionist

B ) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

* Pretty Woman
* Grease
* Gladiatorn
* Titanic


C ) Fyra ställen jag bott på:

* I Zagreb, Kroatien
* Bredäng
* Farsta
* Egen lägenhet

D ) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
* Supernatural
* Prison Break
* Desperate Housewives
* One Tree Hill

E ) Fyra platser jag har semestrat på:
* Mallorca
* Dubrovnik (Kroatien)
* Los Angeles
* New York

F ) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

* Perez Hilton
* Andras Bloggar
* Gmail
* Aftonbladet & Expressen


G ) Fyra favorit-maträtter:
* Tacos
* Pappas burek
* Pizza
* Cevape

H ) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:


* New York
* Los Angeles
* Dubrovnik
* London

Tada, nu får alla som vill ta denna lista :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0