Fredag


Det är fredag och helg :)) I dag slutar jag ganska tidigt. Ska åka hem och handla och dona lite innan min vän Emma kommer över när hon har slutat jobba. Ska bli så trevligt att ses igen och äntligen får jag bjuda tillbaka lite, hon har inte varit hos mig på väldigt länge det har blivit så att vi har träffats hemma hos henne.

Helgen har jag väl inte planerat så jättemycket. Ska fixa mina naglar i morgon, skulle behöva handla lit julklappar och något till min syster som fyller år nästa helg. Men orka springa runt på stan med hela Stockholm ute nu när folk har fått lön. Nej,så det lär jag skippa. Söndag kanske jag åker hem till mor & far för lite lunch, får se om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trevlig fredag gumman <3

2008-11-28 @ 11:30:04
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0