Fy fan

Fy fan, vad sjuk jag är. Hade så svårt att sova i natt, jag vaknade för en timme sen ungefär. Jag somnade vid 03.00 och sov så dåligt, låg och vred och vände på mig, hostade och snorade, sprang på toa hela tiden dricker så mycket te om dagarna.  

Min kära mor har erbjudit sig att komma över och laga lite mat och att ta hand om mig lite. Tack söta mamma. Men när jag mår så här vill jag bara vara själv, orkar inte med besök, orkar knappt prata.

Nu, off till köket och koka ännu mera te.

Kommentarer
Postat av: Rebe

milk and honey ska vara bra också!

2008-11-14 @ 20:16:40
Postat av: Sandra

gumman <3 krya på sig nu!!

2008-11-15 @ 12:51:55
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0