Jag kämpar och belönas


Pratade lite med min chef idag. Hon ville mest bara säga att trots att jag fortfarande är sjukskriven tycker hon att jag kämpar på bra och gör ett bra jobb. Sådant uppskattas att höra. Hon har även erbjudit mig att ta över en del administrativa saker som behöver göras kring bokningar som vi har gjort och det ska jag få göra i lugn och ro, men telefonen bortkopplad från slingan så att jag slipper bli avbruten och störd. Jag blev jätteglad först och främst för att jag älskar mitt jobb och jag älskar att lära mig nya saker kring det. Mitt mål är att fortsätta göra karriär och jag är en bra bit på vägen. Det andra är att det är så otroligt roligt att jag får förtroendet för dessa nya uppgifter. Satt redan idag med en kollega som gick igenom de nya arbets uppgifterna, men vi hann inte lära oss allt idag utan ska fortsätta under veckan som är kvar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja men sånt är alltid kul att höra :)

2008-11-27 @ 16:15:54
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0