Lägg dags


Var hos min husläkare innan jobbet idag. Jag har hostat så länge nu och jag blev lite orolig, jag har som barn harft "bronhitis" vet inte alls om jag har stavt rätt till det ordet. Anyways, det har jag haft och eftersom jag har hostat så länge ville jag kolla upp det med en läkare. Hon skrev ut någon ganska så stark medicin till mig som tydligen innehåller lite morfin och lite andra grejer man kan bli trött och lite flummig av. Så det ska jag ta nu strax innan jag hoppar i säng och förhoppningsvis får sova bra inatt. Har inte sovit ordentligt om nätterna på flera veckor känns det som.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va skönt! Hoppas det hjälper nu <3

2008-11-20 @ 13:56:57
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0