London Eye & Big Ben

Jag lyckades på något magiskt sätt "lura/övertala" min syster att åka The London Eye. Hon var skiträdd eftersom hon är jätte höjdrädd och då mernar jag verkligen jätte höjdrädd. Jag är också höjdrädd men gillar samtidigt rädslan, men inte syster yster, hon har inte ens åkt bergodalbanan  (eller hur man nu stavar det) på Gröna Lund.

Här kommer en video som jag spelade in när vi var högst upp på London Eye. Ursäkta kvaliten, som jag sagt förr min kamera suger på att fota och filma i mörker.



Och så en liten suddig video på systers händer som inte rörde en fena från bänken...hahaha.



Lite bilder, inte den bästa kvalite, men men, som vanligt klicka för större.

  
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å fy fan va äckligt!! Haha skulle aldrig våga så högt men det var kul att se :) och höra din röst :)

2008-11-16 @ 15:21:34
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0