Lördag


I dag har jag verkligen inte gjort mycket kan jag tala om. Var och fixade mina naglar vid 11.30. Ville gå en sväng på stan  och handla lite grejer, men jag struntade i det eftersom hela Stockholm var ute idag på stan och handlade och diverse.

Denna kväll har jag bara tagit det lugnt, ätit god mat, tittat på TV och bara varit. Jätteskönt måste jag säga. Ska snart kolla på en till film. Har tänt en massa ljus, så mysigt.

I går kväll hade jag en jättemysig kväll. Min vän Emma var över. Vi åt tacos, så gott, drack lite öl. tittade på Idol och bara pratade. Har alltid så trevligt med henne, får alltid så bra råd av henne när det är något som stör och gnager mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter ju toppen allt :)

2008-11-30 @ 13:10:44
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: eMMa

Tack för en mysig kväll i fredags gumman! :) Supergott med tacos och ölen var ju suverän! :) Och efterätten var lika god som du förvarnade mig om ler Och JOHAN åtkte uuuut!! haha JA! :) Pinsam tjej för övrigt ;) haha Puss!

2008-11-30 @ 18:18:22
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0