Miss it


Av någon andledning så har jag idag fått världens längtan efter mitt kära Kroatien. Vet inte varför, men kom att tänka på det idag bara så där. Saknar att få ligga vid denna underbara strand, bada, sola och bara vara.

Snön har i stort sett smält bort helt and that sucks. Helgen är snart här :) Yay. I morgon får jag besök av mina fina vän Emma. Vi ska ha en liten myskväll, äta god mat, se på film eller så och bara prata. Håller på att funderar på vad man ska bjuda på bara, jag är ingen mästerkok i köket...hahaha.

Vilket tråkigt inlägg känner jag, men jag är så seg. Ska bara se senaste avsnittet av Prison Break som gick i USA här om dagen och sen blir det till att sova.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår myckey väl du saknar det :) Så fint!

Snön är borta här med :( Vilken julstämning man fick igår när ljusstakarna kom upp...inte =/

2008-11-28 @ 11:29:46
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0