Vårt hotell


Lite bilder från vårt hotell. Hotellet var verkligen jättefint, men vi hade lite missnöjen med viss personal som jobbade där. De ska kanske inte arbeta med service om vi säger så. Men annars var det bra, de hade världens trevligaste concierge och hotellet låg väldigt bra till, nära till allt.

(Klicka för större)

   

Varje kväll fick vi nattning, det har de på alla 5-stjärniga hotell mellan 18-22. En person kommer in till rummet och gör iordning för natten, lägger ut tofflor vid sängen, drar bort överkast, drar för gardinerna osv. De lägger även ut en liten lapp med morgondagens väder, så gulligt. Hjälper en att planera dagen lite :)

Ni får ursäkta allt spammande idag, men är man sjuk och uttråkad så blir det så :)

Kommentarer
Postat av: Rebe

i love the bathroom..

i wanna live in there haha

2008-11-14 @ 20:14:49
Postat av: eMMa

Gumman hAr du blivit sjuk stackare? :( Men jag ser att ni hade det bra i London iaf!! Det glädjer mig :) Kryyya på dig gums! När du blir bättre tycker jag vi tar en kväll hos dig md film o mys! :) puss

2008-11-14 @ 23:48:18
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: Zelly

Rebe: Hahahaha, you can move in, I take the room and you the bathroom ;)



Emma: Tack snälla gumman. Jag är rikigt dålig...så typiskt. Jag hojtar till när jag mår bättre, så tar vi den där middagen och film kväll hos mig :) Puss

2008-11-14 @ 23:59:16
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

wow va läckert! Nej va coolt med nattningen =D

2008-11-15 @ 12:49:21
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0