Vinterland


Jag känner mig som ett litet barn. Jag älskar att det är så mycket snö ute, hoppas, hoppas, hoppas att den ligger kvar ett par dagar. Vill inte ha regn och slask. Jag blir så glad av all snö att jag bara vill gå ut och rulla runt i den...hahaha.

Jag kommer ihåg dagen då vi flyttade till Sverige från Kroatien. Jag var endast 5 år, men jag kommer ihåg den dagen som det var i går. Pappa bodde här ett halv år innan mamma, jag och syster flyttade hit. Det var Lucia (13/12) när vi kom till Sverige och det var såååååååå mycket snö. Jag blev helt lycklig, hade aldrig sett snö förr.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kom på det själv nyss att det är en månad kvar bara =O Man fick ju lite julstämning idag när snön kom och stannade :)

Kan inte föreställa mig hur det måste känts för dej att se all snö för första gången :)

2008-11-24 @ 23:23:25
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0