Kan inte sova

Jag är inte alls trött, kan inte sova överhuvudtaget, är hur pigg som helt. Nu när jag jobbar 50 % börjar jag ganska sent om dagarna, så då sitter jag uppe längre om kvällarna eller ska vi säga om nätterna. Kommer i säng jättesent. Sure jag behöver inte gå upp tidigt eftersom jag kan ta sovmorgon. Men det är ju inte så bra att vända på dygnet lite.

Fast jag måste erkänna att jag gillar att vara uppe när det är mörkt och tyst i huset. Det är på något sätt en mysig känsla. Att få sitta här i soffan eller sängen och pilla på min laptop.
Har en del saker som ska fixas och sorteras på datorn. Har fått hem en hel del ny musik som jag måste fixa. Speaking of musik, jag måste nog börja se mig om en ny Ipod snart, min håller på att gå sönder. Den beter sig lite halvskumt men den funkar ändå. Men det är väl bara en tidsfråga innan den pajar helt och hållet. Undra vilken modell man ska satsa på dock. Nano eller någon av de här större varianterna som Apple har. Några tips?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår du kommer i obalans nu när du jobbar bara hälften, lätt hänt ;) Ja men visst är det nåt visst med att sitta uppe på kvällen och mysa :)

2008-10-14 @ 14:31:15
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0