Min lördag


Idag var jag hos My, min nageldam och fixade mina naglar. Jag brukar alltid välja fransk manikyr. Tycker att det ser så snyggt och rent ut. Men idag ville jag byta lite så My gjorde dessa fina med ett litet mönster och glitter på, så söta. Det ser dock så mycket bättre ut i verkligheten än på bild :)

Pappa var här idag också, vi hade det så trevligt jag har verkligen världens bästa pappa ♥ Vi åt god fisk med potatis, till det lite vin, perfekt och så var vi ute en sväng och promenerade, glömde att ta med mig kamernan, var så fint ute. Ska nog ta en powerwalk i morgon innan en vän kommer över.

Kommentarer
Postat av: Sandra

wow häftiga ;)

Härligt att ha sån bra relation med sin pappa <3

2008-10-19 @ 12:04:32
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0