På väg hem


Äntligen är denna underbara film på väg hem till mig :) Beställde den just på Discshop. Har jag tur kommer den hem tills på fredag. Jag ville först försäkra mig om att Homeenter makulerade min beställning eftersom de fuckade up rejält.

Fick detta email av dem tidigare idag:

Hej Z!

Tack för ditt mail.

Vi har utfört ditt ärende enligt önskemål och ingenting kommer således att skickas till dig. Vi beklagar att informationen om releasedatumet varit otydlig. Vi har nu avbokat filmen och avslutat ditt medlemskap.

Har du frågor är du välkommen att kontakta oss.


Skönt att de inte tjafsar mera eftersom de verkligen har gjort bort sig. Aldrig mera kommer jag beställa något från dessa muppar, endast Discshop.se och CDON.se som gäller nu.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Till dej gav dom ett mer tydligare svar än till mig tycker jag =/ Men det beror ju på vem det är som svarar. Längtar tills jag får hem min film :)

2008-10-31 @ 22:14:26
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Håller med gumman. Jag hoppas dock att de nu håller vad de lovar till dig.

2008-11-01 @ 00:23:27
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0