Söndag


Söndag har spenderats hemma hos mamma och pappa. Mamma hade gjort så mycket god mat, jag är fortfarande hur mätt som helst. Och pappa hade gjort en supergod choklad tårta (pappa är bagare och konditor). Mammas kusin från Malmö med dotter är här i Stockholm, så kul att träffa dem igen. Senast sågs vi i somras i Kroatien. Syster ska sova hos mig nu ett par dagar som de är här, en av dem lånar hennes rum.

I går firade även mina kära föräldrar sin bröllopsdag, 28 år som gifta, inte dåligt :) Av syster fick de en fin flaska champagne och champagne glas och av mig fick de en summa pengar i ett kuvert att gå ut och äta för. Kändes ganska trist att ge dem pengar, men jag hade inga idéer alls om vad jag skulle ge dem, de har redan allt. Det är lättare om det hade varit en födelsedagspresent eller julklapp för då köper man till var och en, nu ska man ju hitta något gemensamt till dem.

Hoppas ni har haft en bra helg :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å en pappa som är en bagare och konditor, avis :P

2008-10-26 @ 21:41:27
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0